1 minut

Ja med en hel minut slog jag mitt rekord på milen idag! 1.03.28 sprang jag på idag! Jobbigt var det och jag trodde faktiskt att det skulle bli en bättre tid med tanke på hur jobbigt det var!

Det som förvånar mig sjukt mycket är min låga medelpuls! Kan det verkligen stämma? Medelpulsen låg nämligen på 153 bpm vilket är lågt för att vara mig! Kanske börjar batterina bli svaga i sensorn?? Eller så har min träning gett resultat helt enkelt! :) Jag väljer att tro på det senare alternativet...

Jag vet att jag kan få en lite bättre tid med tanke på att jag krånglade lite med ipoden då spellistan tog slut samt att jag var tvungen att springa av stigen i ett skogsparti då det var alldeles för blött. Detta sinka tiden en del. Snart är jag under 60 min!! Hoppas jag.

Det där med morgonpromenader och gym två ggr/vecka har jag lagt ner för tillfället! Blir en morgonpromenad ibland och gymmet har jag inte satt en fot i på typ tre fyra veckor. Minst. Men löpningen är prio ett just nu!

Nu ska jag dö i soffan hade jag tänkt! Orkar inte ladda upp nån bild.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig! Jag hejjar på dig härifrån!

2011-04-19 @ 14:06:34
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0