Hmm

Hej alla 2-5 läsare! Haha

Igår var jag och Mr K ute och skumpa fläsket lite iaf. Det var en så konstig runda. Låg på låg puls (166 medelpuls) men tyckte det var stört jobbigt ändå. Benen ville liksom inte piggna till och jag flåsa som om jag hade en puls på 175 ungefär. Varför blir det så? Fett segt. När jag hade bästa pulsen ever typ! Solen strålade iaf och jag hade som vanligt klätt mig för varmt (vilket är ENORMT frustrerande).
I måndags inivigde vi Björnöspåren och det var ju hur mys som helst! Förutom att vi sprang lite fel då. Men vad gjorde det?

Gårdagen pass då:
distans: 6,04 km
medeltempo: 6,05 min/km
Tid: 36.51 min
Medelpuls: 166 bpm
Kalorier flrbrukade: 439

En liten hälsning från i lördags.



När fick jag rynkor btw? ILLA.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem får inte rynkor om en anstränger sig sådär ;) hahaha



Du är så duktig som springer så mycket! Verkade bli en hyffsad tid och allt ändå. Ibland är det bara jobbigt! Jag kom också ut och sprang igår faktiskt!



Och så tycker jag du ska utnämna mig till din trognaste läsare, för jag läser varje dag!!! :D (även om det inte är något nytt... hehe )

2011-04-15 @ 13:33:56
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: johanna

haha va snäll du är :D det är väldigt svårt att få en bra bild på det dock... :P Men jag tackar :D

2011-04-16 @ 19:25:06
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha snyggaste kaninen i stan!!

2011-04-25 @ 19:44:45
URL: http://thatsfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0