Long time

Gjorde ett så härligt pass här för någon vecka sen. Kolla så får ni se!


Distans: 8,73 km
Tid: 55 min
Tempo: 6,18 min/km
Medelpuls: 174 bpm

Detta pass sprang jag med min mamma och det kändes helt gudomligt. Var lite småseg i början, mamma drog och jag haka på. Sista tre kilometrarna eller så drog jag och det var verkligen då mina ben vakna till liv! Dom bara ticka på, helt underbart!

Efter detta har jag gjort ett par pass till, dock inga långa. Alla har varit runt fem förutom ett intervallpass som var kortare än så. Provade för första gången intervallfunktionen på min klocka. Det var riktigt jobbigt! Ska försöka få till ett intervallpass i veckan. Tror det skulle göra susen för mitt flås. Började med uppvärmning drygt en kilometer sen körde jag 30sek springa och 60sek jogga ggr åtta. Jobbigt att springa utanför bekvämlighetstempo, men bra!

Nu hoppas jag på en bra träningsvecka som förhoppningsvis bjuder på en lite längre tur med pigga ben (har känt mig sliten senaste turena).

Dags att fixa käk!

Kommentarer
Postat av: johanna

Va duktig du är! Jag längtar tills jag själv kommer igång på riktigt. Och jag önskar mig en sådan pulsmätare som du har!! :D hehe



Ha det bäst duktiga du! puss

2011-04-06 @ 16:18:33
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0