Något stämmer inte!

Det är så frustrerande, varje gång jag tycker att löpningen känns sjukt bra och det flyter så kommer en sån DÄR svacka. Nu är det tredje passet i rad som kännts otroligt tungt. Känns snarare som att jag utvecklas bakåt än framåt! Varför blir det så? Är det bara naturligt att man har bra och dåliga perioder? Eller kan det ha med kosten att göra? Borde jag äta mer? Eller borde man helt enkelt bara skita i att kroppen skriker och bara köra på? Usch vad det är tråkigt!

Lyckades knapa ihop 7,68 km iaf på 47,42 min. 6,12 min/km. Så jag höll ett ganska bra tempo iaf, även fast det kändes som att jag sprang i snigelfart! Jag var lite för varmt klädd också vilket var enormt frustrerande! Är så svårt att klä sig bra när temperaturen skiftar så mycket dag till dag!

Nu ska jag stretcha ut mig lite sen ska jag se till att få lite mat i magen!



Tjohej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror det är ganska vanligt med dessa svackor. Speciellt när det börjar kännas bra, då ska de alltid jävlas och komma svackor! Men jag tycker du kämpade på riktigt bra ändå. Kanske kan det vara så att man får högre och högre krav så man pressar sig mer. För dina tider är ju inte dåliga. Det kanske bara är att du börjar bli van? Och försöker öka, så blir det jobbigt och kroppen protesterar, igen! så får man hålla på så.. haha

2011-04-06 @ 19:33:29
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: johanna

Ohh de va ett bra tips! Jag får försöka hinna det :)

2011-04-07 @ 08:24:33
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0