Ska jag?

Är lite sugen på att starta upp den här bloggen igen, fast då med en annan inriktning. Lite mer fokus på träning, om min väg mot milen (som jag pinsamt nog aldrig har sprungit). Mål 1 är att springa milen på under 60 min.

Har redan börjat lite smått med mitt nya (och första?) mål. Fick nämligen en mycket fin present av min BF för drygt en vecka sedan. Nämligen en Garmin Forerunner 305 (GPS klocka). Med hjälp av denna är det tänkt att jag ska springa min första mil.

garmin.se
Garmin.se

Dags att snöra på sig löparskoarna kanske?? :)



Kommentarer
Postat av: johanna

du har numera en trogen läsare ;D haha

2011-02-10 @ 14:05:32
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0