Vitt vitt vitt

Ja som i resten av vårt underbara långa land så har det senaste dygnet präglats av en massa massa snö. Vinterlandksapet är tillbaka och lyckan av att "nästan springa på bar mark" är borta, begravd under det djupa snötäcket.

Igår vart det ingen löpning, såg ingen anledning att plåga mig ut i snöstormen.

Idag däremot ska jag möta upp en riktig fining till vän på gymmet. Sen ska vi käka och ha lite fredagsmys.
Får se om jag får till lite löpning på gymmet eller om det endast blir styrka. Jag HATAR att springa på löband. Vet inte varför egentligen, kanske är det för att jag får känslan av att jag springer och springer men ändå inte kommer någonstans... Brukar lägga för en tidning för siffrorna för annars blir det bara att jag stirrar mig blind på dom, räknar varje meter och blir trött. Men jag brukar tröttna ganska fort ändå.

Med linssoppa och hemmabakt bröd i magen ska jag nu dricka upp kaffet och plocka upp lite här hemma innan det är dags att knata till gymmet =). Kameran kanske åker med. Ska försöka komma ihåg den iaf, men sen ska man ju komma ihåg att ta bilder också :P.

I skrivande stund så har himmlen spruckit upp och en strimma sol värmer mig här sittandes på soffan, ljuvligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0