7.37 km

Behövde rensa mina tankar och pumpa upp lite endorfiner i kroppen. Efter mycket velande gjorde jag tillslut en ny spellista i min Ipod och knöt skorna och tog mig ut. På första steget kände jag att det skulle bli ett helt ok pass, vilket det också blev. Tänkte på allt och ingenting, njöt av pepp från musiken och pekfingerdansen fick va med ibland (lite i smyg)..  Negativitet och nedstämdhet som denna dag präglats av plöjde jag igenom medan jag sprang och nu ligger det i slutet förvar långt bak i skallen, i alla fall för idag.

Skönt med en lite skönare runda efter de två föregående slitsamma rundorna

Dagens siffror:

Distans: 7,37 km
Moving time: 47,07 min
moving speed: 6,23 min/km
medelpuls: 172 bpm
Maxpuls: 185

Det tar sig, sakta men säkert!

Så här såg rundan ut:




Morgonpromenad knatades i morse också. Blev alltså 5 promenader denna vecka vilket jag är sjukt nöjd med!
Tre löprundor har det också blivit. Har dock bara hunnit med ett gympass denna vecka istället för önskade två. Men jag är helnöjd endå!

Om man lägger ihop alla blir det ju totalt 9 pass!

Nu ska det duschas sen blir det till att ladda för en ny vecka. En vecka som förhoppningsvis innebär en massa plugg (behövs) och en hel del träning!

HA en trevlig kväll alla och glöm inte att titta på solsidan :)



Kommentarer
Postat av: johanna

Gud va bra du skriver Malin! Jag blir assugen på att själv sticka ut och springa (fast jag sitter fast på jobbet ett tag till...)



Haha pekfingerdansen, kunde inte formulerat det bättre själv ;)



Ikväll ses vi och jag längtar!!!

2011-03-25 @ 07:54:02
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0