Come back, eller?

Hej alla mina två läsare! :D

Idag skiner solen och Malin har gjort come back med löpningen. Hur gick det då? Ja som befarat har jag tappat sjukt mycket flås. Rundan var jobbig från start till mål.

Siffror:

Distans: 4.64 km
Medeltempo: 6.30 min/km (moving speed)
Tid: 30,13 (rörelse)
Tid: 31,33 totalt
medelpuls: 177 bpm

Men nu är det bara att komma igen. Planerar inte att vara sjuk något mer innan sommaren så det så. Ska försöka äta mycket frukt och grönt så man får i sig antioxidanter och grejer!

Jag håller på att fundera ut ett hållbart träningsupplägg. Tror att jag ska försöka med minst tre löppass i veckan med blandad intensitet och distans. Jag ska även köra mina morgonpromenader på 50 min alla vardagsmorgnar. Sen skulle det vara awsome om jag kunde få till ett eller två pass på gymmet i veckan, bara för att försöka underhålla det lilla jag har hyffsat! :)

Började med morgonpromenader förra veckan i onsdags och än så länge går det bra! Ska bli intressant att se hur kroppen reagerar. Man kan ju alltid hoppas att man tappar ett kilo eller två!

Nu är det dags förlite sånt här smaskigt! Sen fundera ut vad man ska stoppa i sig för middag.


Cappuccino smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0