En vit fredag

Jahopp nu är det vitt och fint ute igen. Men jag vill inte ha vitt! Jag vill ha vår! Men den kommer nog snart..

Lyckades komma upp tidigt idag, 05.40 var jag ute och traska morgonpromenad! Sjukt nöjd. Nu vet jag att jag kan gå upp tidigt så nu blir det inga undanflykter längre..

Igår var jag och K och spela badminton. Sjut kul! Kommer absolut att göras igen! Var riktigt jobbigt faktiskt, och idag  har jag träningsvärk i armen :P

Nu har jag precis ätit min frukost, havregrynsgröt med pumpakärnor, sötmandlar, krossade linfrön, frysta blåbär och kanel! Gott gott.

Börjar bli dags att dra sig mot plugget! Tror inte det kommer hinnas med någon mer träning idag. Får se!






Kommentarer
Postat av: Fanny

tja mallan! inte visst väl jag att du börjat skriva eller att du är så sjuuukt duktig med kost och motion! Pax för att INTE ligga brevid dig på stranden i sommar :O Jag och freddy har pratat om badminton, vi får la göra det allihop nån gång kanske :D

2011-03-19 @ 14:35:19
URL: http://thatsfanny.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi det kul att skriva lite, blir typ som en träningsdagbok hade jag tänkt. Skriver mest för min egen skull sen om nån tycker att det är intressant så är det ju bara kul :)



Ja vi köra!! As kul ju!

2011-03-19 @ 15:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0