Gym

Hej alla mina tre läsare ;)

Idag var det inte löpning som stod på schemat utan ett gympass. Hade planerat i förväg för en gångs skull och packat ned gymgrejor samt diverse mellanmål i väskan så jag kunde köra direkt efter plugget. Passet gick helt ok förutom att det är så proppat med folk. Sjukt vad alla Västeråsare har gått och blivit friskis lovers. Körde lite tric,rygg och axlar. Har tappat lite styrka från i höstas, men jag satsar som sagt mer på cardio nu och gymmar mest för att försöka underhålla.

Det där med mellanmål är ju lite bök. Men jag har kommit på ett som passar mig bra och som är lätt att ha i väskan. Har en smartshake som jag förvarar lite proteinpulver i ena facket och i det andra facket lite nötter. Sen kan man ju slänga med nått äpple eller banan i väskan också. Jätte bra om man tränar innan middag exempelvis.

Bilden från google.se

Körde morgonpromenad imorse också. Men den största utmaningen kommer imorgon. Kommer jag orka upp till 5.30? Då lär jag ju gå och knyta mig nu! Japp så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0