Nya tag!

fter diverse sjukdomar (magsuka, förkylning mm) så är det nu dags att ta nya tag! Vågar inte dra igång löpningen idag då jag precis har varit förkyld med halsont. Startade dock dagen med en skön power walk på ca 40 minuter. Det är meningen att jag ska fortsätta med morgonpromenader, helst varje vardagsmorgon. Får se hur det går med det, morgontrött som man är. Men jag ska verkligen försöka! Är ju så härligt när man väl kommer ut.

Sitter o surplar lite kaffe inför ett gympass med Sandra Biffen Anderstig. Kul! Som jag längtat!

Idag är det exakt tre veckor sedan jag sprang så det blir nog ganska tungt att komma igen. Gäller att inte gå ut för hårt och ställa för höga krav. Men jag hoppas på en snabb återhämtning och att jag snart är tillbaka 100%. Sen är det bara att fortsätta! 3 månader kvar till Juni, och då ska man ju vara i toppform! Blir till att köra hårt ett tag nu. Hoppas på att jag har varit sjuk så att räcker för det här året! Har inte tid med fler sjukdomar!

Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0