Shopping, sol, tvätt..

Snart åker K på jobbresa. Med anledning av det har vi flängt runt lite under förmiddagen och letat kostym och finskor till han. Gick as bra, han hitta en jätte snygg ljusgrå kostym på Tati och på Ryns köpte han två par skor, ett par fina Björnborg och ett bar boots. Skit snygga och båda på rea :) Det är bra att ha stora fötter ibland.. Jag råkade visst också köpa ett par skor, ett par jätte onödiga, oanvändbara men jätte snygga skor. Även dom på 50% rea!! Najs.

Snart ska jag springa ner i källaren och fortsätta med tvätten, ett kul lördagsnöje såhär när det är strålande sol ute!





Hoppas på ett det blir en löptur sen!

Hörs

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jag älskar oanvändbara skor, de är alltid sjukt snygga!!

2011-03-20 @ 12:20:46
URL: http://thatsfanny.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag håller med Fanny, om man inte använder dem kan de fasen stå på en hylla som prydnader! Riktigt snygga Malin!! :D

2011-03-25 @ 07:56:17
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0