TRE

Hyser en hel del ickepositiva känslor mot ett visst företag just nu. Det heter inte två och inte heller fyra men någontig där mitt emellan. Hur svårt kan det vara att skicka ett simkort liksom? Och hur kan man glömma att packa ner det från första början (ganska trivialt för att kunna surfa med ett mobilt bredband).

Har uppdaterat väldigt dåligt men det har som ni kanske märker att göra med avsaknad av internet.

Har gjort ett par sköna och även jobbiga löprundor. Skriver mer om dom sen!

Böckerna kallar...

Svejs

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vet du va jag tänkte på när jag såg rubriken, "tre"? haha "och för det har jag TRE starka argument" eller vafan de nu va... Men ja, båda har ju lite samma koppling ;) HOPPAS du får internet snart.



Vill du dra med mig och springa någon dag. Jag flyttar om 1,5 vecka... :S Vad gör du på söndag? PUSS

2011-03-30 @ 17:23:52
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0