Underbart

Gick på en lite senare morgonpromenad idag. Kom inte iväg fören halv åtta tiden. Men hur underbart var det inte då!? Solen strålade mig enda in i själen och försedde mig med underbar energi! MYS! Tror det vart en 45-50 minuter eller så.

Nu har jag tryckt i mig MASSOR med frukost. Jag försöker alltid äta en bra och stor frukost då det lägger grunden för resten av dagen. Äter jag en dålig frukost blir jag jätte hungrig mot eftermiddagen och hela dagen blir konstig!

Idag åt jag extra fiberrik havregrynsgröt toppat med pumpakärnor, gojjibär, krossade linfrön och kanel! Och lite mjölk på det! Mums! Åt även en macka med ett stekt ägg på. Viktigt att få i sig lite proteiner ocskså...

Tips: Om man inte klarar av att äta gröt utan att söta den dem exempelvis sylt så blanda i lite koncentrerad funlight i gröten!

Nu ska det duschas och göras i ordning för dagen. Får se vad som händer ikväll. Kanske lite badminton med K. Får se!

Hörs!



http://www.google.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0